fredag - bendag

Om någon kom ihåg det så hade jag tänkt visa mina favoriter a la benövningar. De bränner något så förbannat! Haha varnar att mitt ansikte ser så roligt ut här och där menmen, what to do.
 
Hip raise
Först brukar jag göra 30, sen 50, sen 60 st. Ser himla lustigt ut men är en riktigt bra övning enligt mig!
 
Deep squats
10 st x 3. Ännu djupare än på bilden till och med, tajmade dåligt med kameran. 
 
Donkey kicks
Är nog den övningen som ser roligast ut, haha. Att göra dessa med vikt är nog steget bättre, alltså såhär.
20 st/ben x3 (alternativt 10 st/ben med vikt)
 
Leg extensions
10 st x3 med 55 kg. Sen brukar jag lägga på ytterligare vikt och försöka att hålla benen utsträckta så länge jag kan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback