12-12-12

Haft en superonsdag idag! Hade en mattelekton klockan åtta följt av idrott innan vi slutade för dagen. På idrotten var vi på inpuls och där fick jag uppleva min allra första bodypump! Ny livsglädje, det var kärlek vid första ögonkastet till den träningen. Ska verkligen gå på många, många sådanna när jag kommer hem från USA. Helt frälst. Efter passet slängde jag i mig en proteinbar medan jag gick mot sensia. Där krigade jag mig genom ett spinningpass med julmusik följt av det tuffaste corepasset jag varit på! Helt slut efteråt. Jag kan verkligen rekommendera att gå på Ingrids pass, det är helt klart de bästa.
 
Föresten så slog klockan 12.12 under sista passet, då gjorde vi en speciell styrkeövning medan vi blev fotografterade, väldigt roligt. Dessutom kom jag på  världens bästa önskan, men den får ni aldrig veta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback