6 december

Haft den mest händelserika dagen idag. Började med två korta lektioner, världens mest groteska lunch som en viss Beatrice Lindfors ej vågade äta. Sedan stannade hon kvar på skolan med världens finaste Karro som hjälpte mig med min engelska-uppgift. Traskade med Julia till stan, sprang upp i läggan och vattnade blommor. Sedan agerade jag och Agnes jultomtar som sprang runt och köpte massa julklappar så nu är alla julklappar inhandlade vilket är fett skönt. Sån julstämmning överallt dessutom! Dör. När vi var klara träffade vi Elina, Hanna och Emma och fikade. Passade även på att äta middag. Sen blev det hårdträning med Sabina och Nelly. Hämtade ut biljetter till Luciavakan, missade bussen. Sen när bussen väl kom råkade jag hoppa på fel och hamnade på Malmudden. Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: elina

OMG BEA! BILDEN! SER UT SOM ETT EFTERBLIVET TROLL SOM BA "HÖHÖHÖH"

Svar: DU VA SÅ SÖT SÅ MAN VILL BARA ÄTA UPP DIG! MEN OM DU NU ÄR SÅ DUM SOM TYCKER SÅ SÅ KAN JAG VARA VARMHJÄRTAD OCH TA BORT DEN. UP 2 YOU MAN! <3
annabeatrice.blogg.se

2012-12-06 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback