denna fredag

Bild 1. Påväg till skolan var det fågelöversvämning på flottningsvägen. Fåglar i hela luften och i alla träd. Lite småfint ändå.
Bild 2. Min första instagram-rape, som jag fick från min vackra vän Sofia
Bild 3. Vad som höll mig på benen idag då det knappt blev någon lunch och heller inte någon middag..
Bild 4. Tog en kaffe med Sabina och Nelly efter skolan. Självklart var vi på friends, är man stammis så är man.
Bild 5. Klockan sex höll jag och Karro en kort föreläsning om UF och vårat företag, det var även en väldigt söt kille som sjöng och  dessutom var både exiled och LROBF där och dansade.
Bild 6. Missade bussen så jag följde istället med Karro och Julia till hälsans för att titta på Willes innebandymatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback