måndagkväll

Återigen ber jag om ursäkt för apdålig uppdatering. Som sagt så har all fokus varit på att plugga till den politiska debatten som vi hade på skolan idag. Å för mig var det jätteviktigt att vara förberedd. Finns det någonting som jag hatar så är det att känna mig dum. Inte sådär oj hoppsan jag glömmde mobilen hemma-dum eller spilla kaffe över hela bordet-dum, snarare att inte kunna argummentera och veta vad jag pratar om i debatter och liknande. I seriösa sammanhang vill jag stå stadigt på båda fötterna. Men nu är det över och jag är så grymt nöjd med min insatts att jag bara vill hoppa och skrika! Jag skulle inte kunnat gjort bättre ifrån mig!
Har jag bara dragit på mig min mysiga tjocktröja och ska belöna mig med att bara titta på serier och lägga mig tidigt ikväll. Toppen måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback