lyxlunch från pressbyrån

Idag stod det vitlöksdoftande fiskgratäng på menyn, därför var det givet att jag och Julia direkt sprang iväg på jakt efter annan (ätbar) mat. Varsin proteinbar hittade vi och så köpte jag även en måltidsersättningsdryck. (Jag litar inte på att sådanna fungerar egentligen så det var kanske dumt att köpa den med tanke på alla ämnen som dessa innehåller som troligtvis inte är helt bra för kroppen).

Men tyvärr så smakade de som jag köpte inte bra alls. Tvingar er att memorisera dessa måltidsersättare på bilden och sen a-l-d-r-i-g köpa dem! De gick helt enkelt inte ner. Kan vara bland det värsta jag ätit. Fast vi hade iallafall världens mysigaste picknick på golvet utanför Cubus, så det var ändå mycket bättre än en skollunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback