sjukling

Imorse steg jag upp tidigt och var på gymmet 07.00 får ett iw-pass, men efter tio minuter var jag tvunden att avbryta. Kroppen orkade inte och jag började må riktigt dåligt. Så upp på cykeln igen och kämpade mig tillbaka till läggan. Jag hade fått hög feber och har inte kunnat äta idag. Hitills har jag bara fått i mig blåbärssoppa och vatten. Blev även i tvingad ett glas coca-cola, mormor hade fått för sig att det skulle hjälpa. Över tre år sen jag drack det sist och det smakar verkligen medicin. Så idag har jag legat nerbäddad i sängen hela dagen, enda anledningen till detta är stress. Inget annat. Har haft alldeles för mycket på alla plan, tar alltid på mig mer än jag egentligen orkar bära. Menmen, nu är det lov iallafall och min feber har sjunkigt så imorogn lär jag vara frisk igen! Håll tummarna för det!

Kommentarer
Postat av: sattsigt

sattsigt

Svar: alltid
annabeatrice.blogg.se

2012-10-26 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback