min dag i dubbletter

..Eftersom att den här dagen har gått så långsamt så får ni alla bilderna dubbla. Skolan gick långt ifrån snabbt trotts att det inte var speciellt mycket som hände. En redovisning avklarad. Min inställning till resten av skoldagen ser ni på första bilden. Sen sprang jag och Sofia runt på äventyr i gymnasiebyn när jag äntligen fick lämna klassrummet. Det var kul, och spännande. Vi gick nämnligen vilse. Lika kul var det inte att gå till gymmet, hade fem snubbar efter mig som bettede sig så barnsligt och dåligt att jag helt tappade humöret. Därav blev dagens pass allt annat än bra. Bättre blev det dock när jag kom hem till en god middag. All mat som börjar på s är god. Sushi, soppa, sallad. Dom tre favoriterna. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback