23.45

Händelserik dag? Jamen visst. Börjde med lunch tillsammans med mormor, mamma och Patrik. Sen tog jag mitt pick och pack och flyttade in i lägenheten. Ska bli så mysigt att bo här de komande veckorna! Så idag har jag storstädat lägenheten. Rebecca ringde och jag följde med henne på en liten shoppingrunda. Köpte nytt shampoo & balsam och en tröja för 49 kronor. Tyckte den va lite fulfin sådär. Hängde en stund med Leo och William innan jag spenderade kvällen på friends med Elina (som tydligen ska åka bort om några dagar??? gud hur ska jag klara mig..) Sen handlade vi och hon åkte hem. Nu har jag tvättat, dammsugit, packat upp, handlat, dammtorkat, diskat.. Så nu är läggan superstädad. Crazy good feeling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback