långa dag

Jobbat 08.00-16.30, satt mest i växeln men ringde även runt till massa företag. På lunchen gick jag och vaxade benen (DET GJORDE VERKLIGEN SVINONT, men bra blev det), hann inte med någon lunch men ett äpple hann jag få i mig. När jag slutat så bar det av till helex för första gången på länge, varit lite slarvig med träningen. Tre pass checkade jag iallafall av. Jättekul och jättetrött! Svetten ba rann haha.. Gjorde sen ett tappert försök med att få lite färg innan det bär av mot festival imorgon. Fun thing,kvinnan som vaxade sa att jag inte fick göra tre saker det närmsta dygnet: träna, sola, duscha. Haha ops. Handlade lite inför morgondagen innan jag ÄNTLIGEN kom tillbaka hem och sängde mig på kylskåpet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback