liten roadtrip

Nu är vi tillbaka i Luleå. Igår morse steg vi upp ganska tidigt och åkte till flygplatsen. Så flög vi ner till Stockholm.
Så töntig som jag är satt jag och läste om dinosaurier hela resan ner, haha, finner det jätteintressant. (Cosmopolitan-tidningen som jag också köpte har jag faktiskt inte ens öppnat än, den får vänta.)
Utanför Arlanda väntade en bil på oss, som vi skulle köra hem.
 
Sen stannade vi vid en gigantisk kinesik fästning för att äta lunchmiddag.
 
Det var en stor buffé med kinesiska rätter, åt gjorde man i båten på övre bilden, vi satt på övervåningen.
Sen fortsatte vi köra, stannade på en mack och köpte Linnros album som vi lyssnade på hela vägen. Är dock inte alls speciellt förtjust i snubben men ska ju ändå se honom live om mindre än en vecka så lika bra att ha lite koll iallafall! Efter åtta timmar gav vi tillslut upp och checkade in på hotell i Umeå. Efter frukosten idag fortsatte vi och har som sagt precis kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback