måndag & tisdag

Ursäkta att jag varit så dålig på att uppdatera hittills denna vecka. Den har varit så fullspeckad att jag lagt bloggandet på sidan av. Jag har iallafall jobbt som vanligt. Dagarna känns långa och antalet kaffe-koppar per dag ökar. Men jag trivs och det är toppen. Och har fått en thing för post it-lappar, har dom är numera överallt.
Måndagkväll tog jag och Karro en powerwalk på över en timme. Notera min tröja förresten, älskar den. Det var iallafall jättetrevligt.
Måndagens kvällssol. Så fint så jag orkar knappt. Tisdag lunchade jag med mamma & pappa.
Jag och Elina överraskade Emma med massa lyx på balkongen. Åt utan ånget till och med, det kändes mer än bra. Skippade dock med vilje middagen men det blev tillräckligt bra med det! Också värt att berätta att jag har långa naglar för första gången sen innan jag började om med kampsporten. Så gjorde maikyr när tjejerna åkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback