mitt träningsschema

För någon dag sen fick jag en fråga i min blogresponse om jag kunde lägga ut mitt träningsschema i ett inlägg. Sure och absolutely! Ungefär såhär brukar det se ut:
 

Måndag: dubbelpass karate

Tisdag: bröst + axlar

Onsdag: spinning/Indoor Walking +mage

Torsdag: rygg + triceps

Fredag: intervall/distans på löpband

Lördag: ben, rumpa, biceps + 30 minuter på löpbandet

Söndag: enkelpass karate alt vila

 

alt

 

Måndag:  bröst + axlar och/eller dubbelpass karate

Tisdag: rygg + triceps

Onsdag: spinning/Indoor Walking +mage och/eller dubbelpass karate

Torsdag: body pump

Fredag: ben, rumpa, biceps + 30 minuter på löpbandet

Lördag: Indoor Walking alt vila

Söndag: enkelpass karate alt vila


 

När snön och isen börjar smälta bort ska jag göra om mitt schema ytterligare då det blivit säsong för utomhusträning. Det kommer bli mycket roligare att tex springa utomhus. Ja, det var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback