a jolly good box

Idag började vi klockan tolv, hade endast samhälls då jag och Magda redovisade om eurokrisen. Kändes som att det gick bra faktiskt. Slutade efter det så då gick jag och Julia runt på stan i detta superväder. Åkte sen till Storheden för att hämta ut vår UF-produkt (kaos i företaget atm) och passade även på att svänga förbi ica maxi och prova yollibox för första gången. Jättegod! Bjuder på hundra bilder så att ni ser den från olika vinklar lol. Träffade sen Sabina and the boys i vanlig ordning, gjorde inget speciellt dock, njöt mest bara av solen.
har förresten fått en thing för att redigera alla mina bilder på bloggen på instagram-appen, lite tråkigt kanske så ska bättra mig och redigera annorlunda framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback