Blood on the dancefloor

Efter lunch åkte jag och mamma in till stan för att se Luleå Rytmik & Balettförenings våruppvisning. Påväg dit gick vi förbi waynes och köpte mojito lemonade, smakade faktiskt ganska gott! Typ fräscht. Dansföreställningen var hur som hellst väldigt bra, riktigt många som man känner som fortfanrande dansar (kul!). Blev så himla sugen på att börja igen. Haha..
Fotade med systemkameran, fast jag har fortfande inte lärt mig den. Men vill verkligen förstå mig på alla olika funktioner så efter att allt skolarbete tagit slut ska jag banne mig lära mig hur kameran fungerar!

Kommentarer
Postat av: agge

Hahaha dör

2013-06-11 @ 00:46:12
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback