en såndär toppendag

Dagen började som ett skämt med en stressig morgon och ett nationellt prov i tyska som gick skrattretande dåligt. Sen vände det dock. Vädret var superbra så jag och mina enp-älsklingar solade och hade det bra, tacksam för vår skolas toppenläge!
Slutade tolv, träffade då Sabina, Nelly och Xill. Vi satt ensamma i skolmatsalen (den höll på stänga igen för dagen, så vi fick special-service av deras söta mattanter) och gick sen till friends uteservering (invigning för min del!) träffade på töntligan.
Sen skjutsade jag Elina ner till hälsans, där tittade vi på när Sabina och c.o. spelade fotbollsturnering och drack frappe. Såg bara en halv match pga riktigt, riktigt varmt.
back to friends, Elina köpte sin första lagliga och jag fick dela den stunden med henne. *Anser att det var ett stort happening*
Efter nån timme åkte vi tillbaka till hälsans. Gulafula-laget kom trea, anser dock att dom var bättre på att posa än att spela fotboll. Kolla ba bilden!
Innan jag rullade hem på cykeln min avvecklade jag mitt sista shotokan-pass innan Umeå. har en bra känsla inför graderingen. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback