fotbollstittande

Åt middag i läggan och såg några avsnitt vänner innan jag träffade Patrik på friends. Blev bjuden på te och lyckades spilla två gånger egentligen tre men jajja så det blev tillslut inte så mycket te kvar att dricka. Sen kom Xill, Anton & Sabina (alltså kolla bara hur fin hon var på bilden *hundra utropstecken*) och vi åkte ner till fotbollsplanen vid hällsans. Massa andra kom sen. Tittade på när dom sköt och satt sen på max med Patrik tills jag åkte hem. Blir tidig kväll ikväll, måste ju vara utvilad inför milen imorgon!

Kommentarer
Postat av: agge

Jag DÖR. Finaste bilden ever. Saknad! Kan du, jag och Sabbe snälla hänga typ immediately?

Svar: JAAAAAA helst nu med detsamma! saknar dig like crazy
annabeatrice.blogg.se

2013-06-11 @ 00:49:45
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback