gymnasieutmaningen 2013

Cykalde till porsön med Leo och Sabina och halv två sprang vi gymnasieutmaningen, 10 kilometer. Sprang med Sabina de första kilometrarna men sprang mestadelen av loppet själv. Har väldigt svårt att springa tillsammans med någon. Gick jättebra enda fram till sjunde kilometern, då började det göra jätteont och jag trodde nästan att jag skulle kräkas. Dock kom (som tur var) William ifatt mig då så jag sprang med honom sista biten. Kom i mål på 56.17, helt okej tid med tanke på min rygg-"skada". Ska från och med nu ta kroppens signaler på allvar. Fick iallafall placering 269 av 755, också helt okej.
Ramlade med cykeln påväg dit, allmänt olägligt och klantigt men skyller på Leo
Helnöjda
Sen cyklade vi till McDonalds, de andra åt, cyklade sedan hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback