todag

Rubriken är inte felstavad, nej det är en finurlig blandning från svenska och engelska. Dagen på LTU var väl helt okej förutom att jag inte lärde mig så mycket mer än att det tar 17 minuter för en råtta att drunkna. FAST JO EN GREJ, jag hann säga typ fyra meningar till en kille som varit delaktig av inspelningen av game of thrones säsong 4. Såå kan ju in princip säg att jag pratat med någon från game of thrones ellerhur?? Nej, men aa det var coolt iaf. Fick inte veta någonting om vad som kommer hända vilket inte var fullt lika coolt. Jag och Elina åkte aningen tidigare än resten och fikade på friends ett tag. Mysigtmysigt. Nu ska jag försöka plugga, wish me luck with that för det typ behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback