Quest Bar

Jag har hört och läst från många håll om dessa proteinbars och de är verkligen väldigt uppskattade. Jag är egentligen inte "för" proteinbars om man säger så (får i mig allt jag behöver utan dem som tillskott) men jag blev nyfiken då jag såg dessa i butik sååå... varför inte? Om inte annat så kan de fungera väldigt bra som ett hälsosammare versin av cheatmeals. Har till exempel sett på instagram att man bland annat kan tillaga dem i ugnen eller göra något annat kreativt. Helroligt. Hittills har jag bara hunnit smaka den med vit cholkad och hallon och den var förvånansvärt god!
 
Dessa barer väger 60 gram varav 20 gram biologiskt fullvärdigt protein per styck. De innehåller inget tillsatt socker, har högt fiberinnehåll och innehåller 190 kcal vardera. -Och så finns det många olika smaker!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, du får gärna berätta sen hur dom andra smakade!!!

Svar: Absolut!
White Chocolate Raspberry tyckte jag smakade helt okej! Faktiskt ganska god.

Chocolate Brownie var också god men jag blev väldigt törstig av den! haha, var tvungen att hinka vatten typ. Tror den skulle passa till att baka med eller nått sånt!

Cinnamon Roll fick jag däremot inte i mig, den gillade jag inte alls. Men det är ju en smaksak.

Hoppas jag svarade tillräckligt bra :)
annabeatrice.blogg.se

2014-03-28 @ 11:25:17
URL: http://saralundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback