veckans träningsschema

I min blogresponce fick jag en fråga om att skriva mitt träningsschema veckovis. Vanligen brukar jag träna i princip samma rutin (länk) så det kändes lite onödigt, men både denna och nästa vecka blir lite annolunda med tanke på att jag åker till umeå över helgen och för att det blir både lopp och mil nästa vecka. 
 
denna veckas schema
måndag: shotokan 2 timmar
tisdag: gymmet, biceps + tricept +rygg
onsdag: shotokan 2,5 timmar + cykling ca 1 mil
torsdag: gymmet, axlar + bröst eventuellt också pass
fredag: vila
lördag: shotokan
söndag: shotokan gradering eventuellt gym mage + rumpa
 
Som ni ser så blir det väldigt mycket karate denna vecka, men på söndag så är det gradering så detta är väl lite av en "slutspurt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback